Hoppa till produktinformation
1 från 4
SCHWALBE

SCHWALBE MAGIC MARY 27.5x2.60 ADDIX SOFT SUPERTRAIL Tubeless Ready Soft Black-däck

Réf. fabricant : 11601010.01
Däck SCHWALBE Magic Mary-däcket tyre är favoritmodellen förEnduro och All-mountain. Dess intermediära slitbanemönster med kraftiga sidoklackar och fördelade mittklackar ger maximalt grepp vid inbromsning... Läs mer om de olika
Ordinarie pris 59,99 €
Ordinarie pris Kampanjpris 59,99 €
Visa alla detaljer

Beskrivning

Däck SCHWALBE Magic Mary-däcket tyre är favoritmodellen förEnduro och All-mountain. Dess intermediära slitbanemönster med kraftiga sidoklackar och fördelade mittklackar ger maximalt grepp vid inbromsning och grepp i kurvor, även under extremt leriga förhållanden.

Magic Mary har Addix Soft-mönsterblandning för bättre grepp, särskilt på sidodubbarna, och finns här med Super Trail tekniken, som kombinerar robusthet, flexibilitet och lätthet. Slitbanan består av en stomme med tre lager material. Slutligen är däcket helt täckt med Snakeskin-skydd, för otrolig stabilitet och tillförlitlighet.

Ref: 7960109580454

Teknisk information

Disciplin/användning: Enduro / Mjukt och lerigt underlag
Storlek: 27,5x2,60
ETRTO: 65-584
Flexibel stång
Tubeless Ready-montering
Addix mjuk slitbanemassa ;
Super Trail / SnakeSkin / Apex / Chaper-förstärkningar ;
3-lagers hölje ;
Tryck: 1,20 - 2,60 bar (17 - 38 psi) ;
Maximal belastning: 115 kg ;
Referens : 11601010.01 ;
Vikt (tillverkare) : 1135g ;
VAE-kompatibel.

Prisinformation

*Leverantörens rekommenderade försäljningspris i februari 2024

Overall rating: 5.0 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Très Bon pneu Par contre

"Très Bon pneu Par contre le commentaire fait avant Noel sur la roue arrière Mavic E-Deemax que j'avais noté 2 étoiles car j'ai du refaire le fond de jante n' pas été publié. Faut il penser que Probishop ne publie que les commentaires positifs ;-)"

Luc V. (5/5)

pneu avec un bon

"pneu avec un bon grippe sur presque toute les surface"

Didier K. (5/5)

Super pneu

"Très bonne accroche, seul bémol il fait petit comme pneu malgré le 2. 60"

Vince-Yz (5/5)

Changement pour l'hiver !

"Un pneu à tout faire et surtout dans le gras! Surtout dans ma région Sud manche."

Pgreg (5/5)

Super pneu

"Super pneu. Bonne accroche, bonne résistance. Aucun problème pour le monter. Monté sur un vttae."

Miketlt (5/5)

Q&A