Bjr. . je ne l'ai pas encore
"Bjr. . je ne l'ai pas encore monté mais le précédent était parfait. . cordialement"
Det går inte att ladda tillgängligheten för uttagstjänsten

Baserat på den legendariska Crossmark, är MAXXIS Crossmark II-däcket 27.5x2.10 Tubeless Ready med mjuk vulsttråd har utformats för att ge ännu bättre prestanda och optimalt grepp i intermediära förhållanden.
Det snabba mittmönstret kommer att tilltala förare som söker fart framför allt, medan de upphöjda sidoblocken gör det lättare att svänga och ger oöverträffad precision i kurvorna.
MAXXIS Crossmark II är lika bekvämt framtill som baktill och kan monteras med eller utan innerslang tack vare Tubeless Ready-tekniken. Det har också Exo KV-förstärkning på sidoväggarna för extra skydd mot nötning och rivning.
Perfekt för dina tävlingar Terrängcykling.
Ref: 7960101060774
Mångsidigheten med Tubeless Ready-tekniken
Extra skydd tack vare Exo KV-förstärkning
Mycket aggressiv profil, perfekt för tävling
Färg : Svart
Storlek : 27,5x2,10
ETRTO : 52-584
Montering : Tubeless Ready
Terräng : Mångsidig
TPI : 60
Stav : Flexibel
Typ : Standard
Overall rating: 4.625 / 5 from 8 reviews.
Review topics: [].
"Bjr. . je ne l'ai pas encore monté mais le précédent était parfait. . cordialement"
"RAS"
"J'utilise ce pneu à l'arrière depuis très longtemps, idéal car très polyvalent été/hiver sud de la France. Bande de roulement très bien étudiée chemin/bitume, très bonne accroche sur les flancs dans les devers"
"Remplacer mon minion dh front montage a l arrière par le crossmark 2 car pneu plus roulant facile à emmener sur mon vtt enduro, Au top même sur terrain défoncé, très résistant, après 5 sorties pas d usure précose. Je ne regrette pas cette achat."
"Le produit a été monté mais pas encore testé sur les différentes surfaces"
"excellent pneu avec un très bon grip même sur le mouillé monté a l'arrière j'en suis très satisfait je recommande se produit."
"En remplacement de CROSSMARK (I) je le trouve meilleur que son prédécesseur. Utilisé principalement en terrain sec et cailloux (VAR) j'en suis vraiment content. Je l'ai trouvé un peu difficile à monter. (sans compresseur, je pense que c'est impossible. . . )"
"J'ai acheté ce produit le mois dernier avec entiere satisfaction"