Hej, först av allt
"Hej , först och främst är en åsikt personlig och subjektiv . Grepp lätt att placera och justera . Det finns 3 distinkta delar av beläggningen. Nära klämringen finns det tunna remsor 2-3 cm breda sedan på resten av handtaget finns det en diamantform på ena sidan och på motsatt sida är diamanten kvadratisk. Storlek 29,7 mm i diameter, så medium. Utan handskar är den jättebra, bra grepp och komfort. Med tunna eller tjocka handskar är det bra grepp. De är inte de lättaste. Kör säkert.
