Verkar vara av god kvalitet, ergonomisk
"Verkar vara av god kvalitet och handtagens ergonomi är idealisk för mountainbike".
Det går inte att ladda tillgängligheten för uttagstjänsten

ERGON GE10 EVO-greppet har tagits fram i samarbete med Fabien Barel och är speciellt utvecklat för att uppfylla kraven vid endurokörning.
GE10 är anpassat till den breda, specifika geometrin på de styren som används i denna disciplin och kombinerar två gummiblandningar för optimal dämpning och utmärkt stöt- och vibrationsabsorption, för total komfort.
Texturerade zoner som är orienterade mot handens rotationsriktning ger perfekt stöd och kontroll för säker och effektiv körning.
Ref: 7960099160230
Anatomiskt formad för optimal komfort och total effektivitet
Stöt- och vibrationsdämpande gummiblandning för bättre grepp
Maximalt grepp tack vare ett grepp som går mot handens rotationsriktning
Konstruktionen är utformad för att fördela trycket optimalt och säkerställa en perfekt passform
Övergripande betyg: 4,5869565 / 5 från 46 recensioner.
ERGON GE1 EVO Lock-On-greppet är utformat för endurocykling och erbjuder utmärkt greppkvalitet, bekväm hantering och ett snyggt utseende. Det har en kombination av gummiblandningar för optimal stötdämpning och vibrationsreducering, vilket ger en säker och effektiv körning. Greppet är robust, lätt och finns i flera olika färger för att matcha din cykels stil.
Granskningsämnen: ["kvalitet", "komfort", "finish", "problem", "grepp", "montering", "utseende", "stöd", "hantering", "ergonomi", "händer", "hålla", "smärta"].utseende", "stöd", "hantering", "ergonomi", "händer", "hålla", "smärta"].
"Verkar vara av god kvalitet och handtagens ergonomi är idealisk för mountainbike".
"Comodissime
"Mycket bra grepp och lätt att köra"
"Bra produkt. Efter ett problem under monteringen var kundtjänsten mer än lyhörd utan någon specifik begäran från min sida. Jag rekommenderar den här webbplatsen för dess allvar och jag kommer att beställa igen i framtiden".
"Utmärkt bra passform, bra utseende."
"Topp, mycket bra komfort."
"Bekvämt, bra grepp. Vinkeljusteringen är fortfarande subtil......"
"Mina favoritgrepp, bra ergonomi och bra grepp."
"Grepp av mycket bra kvalitet: mycket ergonomisk design, utmärkt grepp, behagligt material som greppar perfekt och dämpar vibrationer lite, inte för kladdigt (rött), ganska respektabelt slitage jämfört med andra som smulades sönder efter några månader. Enda nackdelen: plaständen är lite ömtålig om den tappas och spricker i bitar (i mitt fall stör det inte, det är bara estetiskt).
"Produkten uppfyller mina förväntningar och ger bra valuta för pengarna".