Gå til produktinformation
1 fra 4
VITTORIA

VITTORIA RUBINO V G2.0 700c Tubetype Soft Sort-dæk

Det dæk VITTORIA RUBINO V er tilbage med en ny, redesignet version, der er bedre og mere miljøvenlig. Det er et ægte benchmark for... Læs mere om det
Sædvanlig pris 31,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 31,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

Det dæk VITTORIA RUBINO V er tilbage med en ny, redesignet version, der er bedre og mere miljøvenlig. Det er et ægte benchmark for hverdagscyklister og er stadig den ideelle følgesvend til hurtige udflugter, sprint i byen og lange ture. Nu fås det i Tubeless Ready- og Tube-Type-versioner, hvilket giver endnu større alsidighed og ydeevne.

Den moderniserede slidbane har en glat midte for større hastighed, omarbejdede chevrons for bedre greb og bevarer den symbolske gitterstruktur for større kontrol i svingene. Den nye gummiblanding Grafen + silica giver et fremragende kompromis mellem lang levetid, punkteringsmodstand, greb og ydeevne til intensiv, pålidelig brug.

Med sin 100 TPI nylonkarkasse garanterer Rubino V robusthed og komfort. Den optimerede vævning og det raffinerede slidbanemønster sikrer en bedre kørsel end tidligere generationer.

Ref: 14981525111164

Teknisk information

Ref Producent:
700x26 (ETRTO: 26-622) 11A00599
700x28 (ETRTO: 28-622) 11A00600
700x30 (ETRTO: 30-622) 11A00602
700x32 (ETRTO: 32-622) 11A00604
700x34 (ETRTO: 34-622) 11A00606

TubeType
Krop: Nylon 100 TPI ;
Grafen + silikagummi
Bead Shield punkteringsbeskyttelse

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i maj 2024

Overall rating: 4.6 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Vittoria toujours une valeur sûre. Pneu

"Vittoria toujours une valeur sûre. Pneu résistant tout en étant léger et roulant. Livraison Probikeshop très rapide."

Yves L. (5/5)

Tut was er soll

"Tut was er soll"

Hendrik N. (5/5)

Pneus parfait pour la pratique

"Pneus parfait pour la pratique cyclo"

Jean M. (5/5)

Bon produit à voir à

"Bon produit à voir à l'usage"

Alain B. (4/5)

Avis d'un utilisateur de ce pneu en 23et25.

"Je n'ai pu le mettre à l'arrière un peu trop large. Pneu très stable, moelleux, un plaisir dans les grandes courbes et une accroche dans les épingles. Un peu bruyant, normal largeur. Par contre que 60tpi ! Moi qui suis habitué au 150, dommage."

pascal j. (4/5)

Q&A