plateau acier sram
"plateau en acier plutôt assez lourd, sinon le nombre de dents est bien pour un velo débridé"
Kan ikke indlæse tilgængeligheden af tilbagetrækningstjenesten

SRAM Eagle X-Sync 2-kæberingen er baseret på princippet i single-plate-kranksættet, der blev introduceret med XX1-gruppesættet, og hæver præstationsniveauet yderligere takket være X-Sync 2-teknologien.
Dette system er en videreudvikling af X-Sync og giver bedre kædefastholdelse, så du kan træde endnu mere jævnt og effektivt i pedalerne.
Ud over øget holdbarhed reducerer X-Sync 2 friktion og ophobning af mudder, grus og snavs.
SRAM's 104 mm Eagle-kædehjul er fremstillet af 7075-76 aluminium og er utroligt effektivt. Især er tykkelsen af hver tand CNC-bearbejdet med ultrapræcision for at sikre en perfekt pasform med kædens indre og ydre led for at opnå optimal kontrol og absolut effektivitet.
I denne version med 104 mm centerafstand er der 4 tænder til rådighed: 32, 34, 36 og 38.
Ref: 7977598582950
Enkelheden og ydeevnen ved en enkeltdækker-drivlinje Firkantet X-Sync-kædehjul for enestående indgrebshastighed Hurtig og nem montering og demontering af kædehjul, så du kan tilpasse din konfiguration til terrænet
Farve : 12
Overall rating: 4.0 / 5 from 5 reviews.
Review topics: [].
"plateau en acier plutôt assez lourd, sinon le nombre de dents est bien pour un velo débridé"
"plateau le plus fiable et le moins bruyant du marché. et tres durable"
"Ne s adapte pas parfaitement sur un pédalier SRAM du même entracte. Il a fallut limer les ergot qu’il était un peu long pour entrer dans l emplacement. Mis à part cela il fait le travail. Achète pour modifier mon VTT de triple plateau en mono plateau"
"En remplacement de celui d'origine. Tres bonne qualité"
"monté d'origine sur mon VTTAE GIANT TRANCE E 1 ce plateau résiste bien à l'usure. Avec actuellement plus de 3300km il est en très bon état et ne semble pas particulièrement usé."