Skift til mono på min
"Opgraderede min Scott fra 2003 fra 3x8 til mono. Meget let at installere. Jeg finder SRAM meget behageligt at se med tiden. Jeg tog Boost-versionen ved en fejltagelse, jeg var nødt til at anbefale en 32 kædehjul i 6 mm, men jeg skifter sandsynligvis til 34 til min brug."
