Stedet kan ikke anbefales
"Efter en størrelsesfejl ønskede jeg at bytte mine varer. Jeg var så uheldig at tage den ene sko på på flisegulvet (hvilket efterlod et lille mærke), men jeg brugte på ingen måde skoene eller monterede kilerne på dem. Jeg returnerede skoene og blev nægtet refusion med den begrundelse, at skoene var blevet brugt! Jeg fraråder derfor, at man køber sko på denne side, eller at man tager sine forholdsregler, når man prøver dem, f.eks. ved at lægge en måtte under sålen. Dette er min sidste oplevelse med denne side. FG, 59 år gammel, og det er første gang, jeg har oplevet denne form for skuffelse."