Gå til produktinformation
1 fra 4
SCHWALBE

SCHWALBE MAGIC MARY 27.5x2.60 ADDIX SOFT SUPERTRAIL Tubeless Ready Soft Sort-dæk

Réf. fabricant : 11601010.01
SCHWALBE Magic Mary-dækket er en fast favorit blandtenduro- og all-mountain-entusiaster. Et meget alsidigt mønster med robuste sideknopper og spredte midterknopper giver maksimal trækkraft under... Læs mere om det
Sædvanlig pris 59,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 59,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

SCHWALBE Magic Mary-dækket er en fast favorit blandtenduro- og all-mountain-entusiaster. Et meget alsidigt mønster med robuste sideknopper og spredte midterknopper giver maksimal trækkraft under opbremsning og greb i sving, selv under ekstremt mudrede forhold.

Magic Mary er udstyret med Addix Soft-slidbaneblandingen, der giver bedre greb, især på sideknopperne, og fås her med Super Trail-teknologi, der kombinerer robusthed, fleksibilitet og lethed. Slidbanen har en karkasse med tre lag materiale. Endelig er dækket helt dækket af Snakeskin-beskyttelse, der giver utrolig stabilitet og pålidelighed.

Ref: 7960109580454

Teknisk information

Disciplin / Anvendelse: Enduro / Løse og mudrede overflader Størrelse: 27.5x2.60 ETRTO: 65-584 Fleksibel stang Tubeless Ready montering Addix Blød slidbaneblanding; Super Trail / SnakeSkin / Apex / Chaper forstærkninger; 3-lags karkasse; Tryk: 1,20 - 2,60 Bar (17 - 38psi); Maksimal belastning: 115 kg; Reference: 11601010.01; Vægt (producent): 1135g; EAB-kompatibel.

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 5.0 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Très Bon pneu Par contre

"Très Bon pneu Par contre le commentaire fait avant Noel sur la roue arrière Mavic E-Deemax que j'avais noté 2 étoiles car j'ai du refaire le fond de jante n' pas été publié. Faut il penser que Probishop ne publie que les commentaires positifs ;-)"

Luc V. (5/5)

pneu avec un bon

"pneu avec un bon grippe sur presque toute les surface"

Didier K. (5/5)

Super pneu

"Très bonne accroche, seul bémol il fait petit comme pneu malgré le 2. 60"

Vince-Yz (5/5)

Changement pour l'hiver !

"Un pneu à tout faire et surtout dans le gras! Surtout dans ma région Sud manche."

Pgreg (5/5)

Super pneu

"Super pneu. Bonne accroche, bonne résistance. Aucun problème pour le monter. Monté sur un vttae."

Miketlt (5/5)

Q&A