Gå til produktinformation
1 fra 4
SCHWALBE

SCHWALBE MAGIC MARY 27.5x2.40 ADDIX SOFT SUPERGRAVITY Tubeless Ready Soft Sort-dæk

Réf. fabricant : 11600511.03
SCHWALBE Magic Mary-dækket er en fast favorit blandt downhill- ogenduro-entusiaster. Et meget alsidigt mellemliggende mønster med robuste sideknopper og spredte midterknopper giver maksimal trækkraft... Læs mere om det
Sædvanlig pris 59,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 59,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

SCHWALBE Magic Mary-dækket er en fast favorit blandt downhill- ogenduro-entusiaster. Et meget alsidigt mellemliggende mønster med robuste sideknopper og spredte midterknopper giver maksimal trækkraft under opbremsning og greb i sving, selv under ekstremt mudrede forhold.

Magic Mary har Addix Soft-slidbaneblanding for maksimalt greb, især på sideknopperne, og fås her med Super Gravity-teknologi, der kombinerer ekstrem styrke, fleksibilitet og lethed. Slidbanen består af en karkasse med fire lag materiale. Endelig er dækket fuldt dækket af Snakeskin-beskyttelse, der giver utrolig stabilitet og pålidelighed.

Ref: 7960109482150

Teknisk information

Disciplin/anvendelse: Enduro og DH / løse og mudrede overflader Dimensioner: ERTO 62-584 (27,5 x 2,40) Fleksibel stang Tubeless Ready montering Addix Blød slidbaneblanding; Super Gravity / SnakeSkin / Apex / Chaper-forstærkninger; 4-lags karkasse; Tryk: maks. 3,5 bar (50 psi); Maksimal belastning: 115 kg; Vægt (producent): 1.250 g; Reference: 11600511.03; EAB-kompatibel.

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.6666665 / 5 from 3 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Excellent pneu de DH autant que je puisse en juger

"Excellent Grip. Monté en tube sur des Jantes Hope, une hérésie pour un tubeless…la tringle est bien raide et le montage un peu sport. Utilisé en bikePark ou il a fait merveille en terme d’adhérence"

Shred77 (4/5)

Excellent

"Pneu avec une accroche impressionnante. Stopie en descente meme avec la pluie. Tres bon pneu, j’utilise en pneu avant."

Jerome08150 (5/5)

Très bon pneu

"Acheté en remplacement d'un DHF rincé, le grip est très bon dans les cailloux et ds la boue. Le ballon est plus petit qu'un MAXXIS en 2,50 donc il faut être 1 peu plus précis dans la pression afin d'éviter de, soit détruire les gentes en étant sous gonflé, soit se faire brasser ds les cailloux en étant sur gonflé."

Step11 (5/5)

Q&A