Gå til produktinformation
1 fra 4
SCHWALBE

SCHWALBE EDDY CURRENT REAR 29x2.60 ADDIX SOFT SUPERTRAIL Tubeless Ready Soft Sort-dæk

Réf. fabricant : 11653986.01
SCHWALBE Eddy Current Rear 29x2.60 er en specifik bagmonteret model til All-Mountain- og Enduro-MTB'er, der giver optimal ydeevne på de mest tekniske spor.Den har... Læs mere om det
Sædvanlig pris 69,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 69,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

SCHWALBE Eddy Current Rear 29x2.60 er en specifik bagmonteret model til All-Mountain- og Enduro-MTB'er, der giver optimal ydeevne på de mest tekniske spor.

Den har store, robuste pigge til at tage dig op ad de stejleste stier. Den har en differentieret profil for og bag for at maksimere ydeevnen, graver sig dybt ned i jorden, når du bremser, og sender al motorens kraft fremad, når du accelererer.

Magic Mary er udstyret med Addix Soft-slidbaneblandingen, der giver maksimalt greb, især på sideknopperne, og fås her med Super Gravity-teknologi, der kombinerer ekstrem styrke, fleksibilitet og lethed. Slidbanen består af en karkasse med fire lag materiale. Endelig er dækket fuldt dækket af Snakeskin-beskyttelse, der giver utrolig stabilitet og pålidelighed.

Ref: 7960110661798

Teknisk information

Disciplin/anvendelse: VTTAE Enduro og DH / Alsidig Dimensioner: ERTO 65-622 (29 x 2,60) Specifik bagmontering Fleksibel stang Montering: Tubeless Ready Addix Blød slidbaneblanding; SuperTrail-version TPI: 67 Tryk: 1,5-3,0 Bar (20-45psi); E-Bike 50-kompatibel Maksimal belastning: 115 kg; Vægt (producent): 1500g Reference (producent): 11653986.01

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 5.0 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Pneu

"Facile à monter bonne accroche on verra pour la durabilité"

Fby (5/5)

Je le recommande

"Pneu très résistant, anti crevaison et coupure. parfait pour vtt ae. je suis très satisfait"

Anonymous (5/5)

Excellent pneus rear Eddy current

"Super pneu, bonne accroche en monté, et descente, attention le montage est difficile, mettre un peu de vaseline au montage obligatoire, se plaque sur les flancs en deux coup de pompe."

Goffinet (5/5)

Bonne accroche

"Je recommande très bon pneu pour pratique enduro dans le caillou"

Piccicotu (5/5)

Q&A