Gå til produktinformation
1 fra 3
PROLOGO

PROLOGO E-BIKE PROXIM W650 SPORT Sadel 155mm CrMo Skinner Sort

PROLOGO Proxim W650 155 rail CrMo-sadlen er en komfortabel, højtydende model, der er perfekt til en lang række cykelaktiviteter, herunder el-cykling. Denne strømlinede unisex-sadel... Læs mere om det
Sædvanlig pris 94,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 94,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

PROLOGO Proxim W650 155 rail CrMo-sadlen er en komfortabel, højtydende model, der er perfekt til en lang række cykelaktiviteter, herunder el-cykling.

Denne strømlinede unisex-sadel har en åben, central kanal, som aflaster mellemkødet. Frem for alt har den 3 forskellige zoner, der hver især er dækket af specifikt interaktivt skum. Disse dele fungerer uafhængigt af hinanden og tilpasser sig rytterens position. Dette er MSS-systemteknologien. Spidsen har en vinkel på 30° for endnu større fleksibilitet.

Komfort og stabilitet sikres også ved brug af en bagerste grebsskal og særlig polstring, som kanaliserer de vibrationer, der forårsages af at træde i pedalerne. W650 er udstyret med pålidelige og robuste T2 chromoly stålskinner. Der er også reflekterende elementer for at forbedre din synlighed i skumringen.

Ref: 7977554280614

Højdepunkter

Den åbne centrale kanal, der aflaster trykket på mellemkødet; 3 uafhængige zoner til skræddersyet støtte; spidsens fleksibilitet; komforten ved de forskellige skumtyper; den slanke profil.

Funktioner

Central kanal : Halvrundet

Teknisk information

Teknologi: MSS - Multi Sector System; PAS-teknologi.

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.3333335 / 5 from 3 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

excellente selle compacte

"Je recherchais une selle plus technique que celle de mon VTTE. Je retrouve tous les éléments confort, ergonomie,légèreté."

Alainproviste (5/5)

super

"bien et agreable quand on fait des rando de 60 bornes"

Pacou63 (5/5)

Ne convient pas à tous. .

"Ce n'est aps un mauvais produit mais je n'ai pas de gain de confort par rapport à ma selle cube. À mon avis le point du cycliste a une très grande importance. Je suis assez lourd et ai bout de 30 ou 40min cela devient vraiment inconfortable"

Pretox (3/5)

Q&A