Efficace!
"J'ai acheté cet article en ""sur-protection"" pour l'hiver et ""protection"" Printemps / Automne. Conforme à mes attentes, taille correctement (Taille 36 : 1. 70m pour 80kg). Je regrette juste l'absence de poche."
Kan ikke indlæse tilgængeligheden af tilbagetrækningstjenesten

O'NEAL Element Classic Pants vil med sit umiskendeligt aggressive look glæde ryttere, der ønsker at skille sig ud i bikeparken og på DH-spor.
Element-bukserne er særligt velegnede til engageret kørsel og giver stor bevægelsesfrihed takket være elastanindsatser i belastningszonerne, samtidig med at de er ekstremt robuste takket være et tykt stofdesign og gummiforstærkninger ved knæene.
Fra O'NEAL repræsenterer disse bukser den ideelle kombination af stil og tekniske funktioner, alt sammen til en konkurrencedygtig pris.
Størrelsesguide :
| Amerikanske størrelser | Omkreds i taljen | Hofteomkreds | Indersøm |
| 28 | Talje 70 cm | 103 cm | 71 cm |
| 30 | 75 cm | 105 cm | 72,5 cm |
| 32 | 80 cm | 108 cm | 74 cm |
| 34 | 86 cm | 111 cm | 75,5 cm |
| 36 | 90 cm | 114 cm | 77 cm |
| 38 | 95 cm | 117 cm | 78,5 cm |
| 40 | 100 cm | 119 cm | 78,5 cm |
| 42 | 103 cm | 123 cm | 78,5 cm |
| 44 | 110 cm | 127 cm | 79 cm |
Ref: 7961280282790
Ekstra stærkt polyesterstof modstår hårde slag Elastanindsatser giver fremragende bevægelsesfrihed
Farve : Nej
Overall rating: 3.8333333 / 5 from 6 reviews.
Review topics: [].
"J'ai acheté cet article en ""sur-protection"" pour l'hiver et ""protection"" Printemps / Automne. Conforme à mes attentes, taille correctement (Taille 36 : 1. 70m pour 80kg). Je regrette juste l'absence de poche."
"Pantalon stylé, agréable et de bonne qualité. Je le reconseille"
"pantalon bien impermeable tien bien chaud,mais le seul point negatif c'est ceinture sert pas assez oblige mettre des brettelles autrement perd pantalon."
"Assez épais mais reste léger la matière fait assez « plastique« bas de gamme je Trouve, je m’attendais à qqch de plus fluide."
"Pantalon trop court je messure 1m80 et il manquais 10 cm aux jambes. Article retourne"
"Pantalon top mais trop court . La taille est bonne , en 32 pour quelqu'un qui met du M . Mais pour moi , trop court u jambe . Donc renvoyer"