Gå til produktinformation
1 fra 1
ODI

ODI ELITE FLOW Lock-On greb 130 mm Blå

ODI Flow Pro Lock-on greb er 130 mm lange for maksimal komfort! Den øverste del af grebet, som passer til håndfladen, har et tykkere... Læs mere om det
Sædvanlig pris 22,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 22,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

ODI Flow Pro Lock-on greb er 130 mm lange for maksimal komfort! Den øverste del af grebet, som passer til håndfladen, har et tykkere gummi, som giver en fremragende fornemmelse i hånden. Grebet er også optimalt takket være det mere eller mindre udtalte mønster i gummiet, som forhindrer hånden i at glide.

Disse ODI-greb har en klemring, der holder dem perfekt på plads på styret, og de leveres også med en forstærket endekappe. Med en diameter på 31 mm giver denne model bemærkelsesværdig komfort.

Ref: 7977553625254

Højdepunkter

Maksimal komfort; optimalt greb; perfekt pasform på styret.

Funktioner

Lock-On : 130 mm

Teknisk information

Leveres med endestykker af plast. Vægt (Probikeshop): 100 g (sort).

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.428571 / 5 from 7 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Poignet très confortable monté

"Poignet très confortable monté sur un MONDRAKER GRAFTY carbone R2025"

Alain K. (5/5)

Bon grip

"Bon grip, joli, montage facile. Parfait pour mon Stump'"

Clecop (5/5)

La référence !

"Très bon grip et confortable, un classique pour le bmx"

R. M. (5/5)

Attention à l’adaptabilité

"Tentative de montage sur un scott scale, avec blocage de fourche au guidon qui s’insère dans la poignée gauche syncross, pas de possibilité de s’adapter sur ce modèle… déçue et encore plus par les conditions de retour… dommage"

Thibault03 (1/5)

Super Grips

"Ils sont beaux, confortables et grip fort même sans gants. Choix de couleurs. Parfait !!!"

Dadouxt94 (5/5)

Les meilleurs grips lock-on que j'ai essayé

"Pour moi, ce sont les grips ultimes. Ils ont un seul collier et ne se déforment pas. Il y a un déport qui leur permet d'être fins et confortables. Comme sur les autres grips ODI, la gomme a une excellente accroche et ne s'use pas trop vite. La taille convient parfaitement à mes mains (gants L)."

Jackie07 (5/5)

sobre et efficace

"acheté depuis plusieurs semaine. . bonne prise en main et look sympa!!"

Rider44 (5/5)

Q&A