Gå til produktinformation
1 fra 5
FIZIK

FIZIK ARIONE R3 REGULAR Sadel Kium Skinner Sort

FIZIK Arione R3-sadlen har en helt flad, meget lang profil (300 mm), der er velegnet til ryttere med fremragende fleksibilitet i rygsøjlen. Arione R3... Læs mere om det
Sædvanlig pris 99,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 99,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

FIZIK Arione R3-sadlen har en helt flad, meget lang profil (300 mm), der er velegnet til ryttere med fremragende fleksibilitet i rygsøjlen.

Arione R3 er let og har skinner af Kium-legering og en glasfiberbaseret kompositskal med Wing Flex-teknologi, der giver ekstra fleksibilitet, hvor lårene kommer i kontakt med sadlen under pedaltrådning.

Ref: 7967891718310

Højdepunkter

Lethed; Fleksibilitet; "Snake"-profilen, der passer til de mest fleksible cyklister.

Teknisk information

Centerkanal: Uden skinnedimensioner: 7 mm Skinneform: Rund Sadelbredde: 126 mm Sadellængde: 304 mm Skinnemateriale: Metallegering Sædeprofil: Flad Skal: Komposit (glasfiber) og nylon Wing Flex; Microtex-betræk; Modellen er kompatibel med Fi'zi:k's "Clip integrated"-system til montering af cykeltaske eller belysning; Vægt (Probikeshop): 205 g.

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.4444447 / 5 from 9 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

"Ma" selle pour être au top

"Selle achetée pour remplacer une . . . Arione R3 dont la coque avait fini par fissurer après plus de 35000km. . . Rien à redire, c'est une selle que je trouve particulièrement confortable et que j'utilise sur tout mes vélos (endurance, fitness et gravel). J'ai mis du temps à trouver une selle qui me convienne, tant qu'elle sera au catalogue je n'en changerai pas ;)"

Olivier L. (5/5)

R3

"Selle bien ferme. Rien ne bouge. Et étonnamment très confortable (pour mon anatomie)."

Ironpat06 (5/5)

Selle FIZIK Arione R3

"Habitué à cette marque, je suis très satisfait de mon achat, rendement, look, confort."

Chrisrich (5/5)

Bon callage

"Super selle. Je l'utilise depuis des années. Attention il faut être souple et dépend des sensations de chacun."

Jamesopac (5/5)

Pas pour tout le monde

"Un peu raide pour moi et pas facile de trouver son propre réglage en longitudinal"

Titi16 (3/5)

Préconisations de montage

"Bien suivre les préconisations de montage indiqués sur la notice. Notice assez succincte et avec une traduction incomplète."

Kris (5/5)

Selle très dure, pas du tout confortable

"Selle pas du tout confortable, je ne suis pas allé au bout de la sortie prévue; échauffement important au niveau périnée ; j'ai dû la renvoyer."

Jpbasso (3/5)

Beau produit

"C'est une selle qui semble un peu dure ,mais au fil des kilomètres le confort devient royal,et pourtant je fais 85 kgs, de plus on y trouve toujours la bonne position,car elle est longue. Très satisfait de ce produit et de la qualité du service."

Christ53 (5/5)

selle confortable et légère pour sa catégorie.

"Selle de très bonne facture, confortable et solide."

Fdeuxm (4/5)

Q&A