Gå til produktinformation
1 fra 1
KONTINENTAL

CONTINENTAL MOUNTAIN KING 26x2.30 ShieldWall Tubeless Ready Soft Sort-dæk

Réf. fabricant : 01503010000
CONTINENTAL Mountain King 26x2.30 ShieldWall Tubeless Ready-dækket er en meget alsidig model med godt greb, der er ideel til montering på en all-suspension-cykel til... Læs mere om det
Sædvanlig pris 26,99 €
Sædvanlig pris Kampagnepris 26,99 €
Se alle detaljer

Beskrivelse

CONTINENTAL Mountain King 26x2.30 ShieldWall Tubeless Ready-dækket er en meget alsidig model med godt greb, der er ideel til montering på en all-suspension-cykel til sporty touring. Det kan monteres uden slange.

Slidbanemønsteret giver et meget effektivt greb med solide sidekanter og en række asymmetriske kanter på slidbanen.

Det bruger silica-baseret PureGrip-gummi, som giver fremragende greb og udholdenhed. Dækket er opbygget med en 3-lags karkasse under slidbanen (180 tpi). Sidevæggene er forstærkede mod snit med honningkageforingen i ShieldWall-systemet.

Ref: 9223744684381

Teknisk information

Disciplin/anvendelse: XC, All Mountain / Alsidig Størrelse: 26x2.30 ETRTO: 58-559 Fleksibel stangmontering: Tubeless Ready Dækblanding PureGrip Coumpound Skjoldvægsversion TPI: 60x3 Tryk: 40-54 psi Ikke E-Bike-kompatibel Vægt (producent): 765g Reference (producent): 0150301

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.5 / 5 from 2 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Bon pneu facile à monter,

"Bon pneu facile à monter, largeur est correcte. Ça devient dure de trouver des 26 pouces en tubless. . ."

cedric M. (5/5)

Pneu monté sur des crosstrail

"Pneu monté sur des crosstrail de 2010 à l’avant et à l’arrière . Super facile à monter ça claque à 3/3. 5 bars. Très confortable sur tout type de terrain. Seul hic 2 petits minuscules trous sont apparus sur un flanc, mais vraiment tout petit. Le préventif n’arrive pas trop à y aller c’est trop prêt de la jante j’ai pensais à un défaut mais le SAV m’a dit que le problème venait de moi. Heureusement que ce pneu coûte que 30€ ahah a 70€ je les aurais insulté ahah Bref peut-être juste un soucis de fabrication mais j’ai mis des rustines dedans et ça a l’air de tenir. C’est un super pneu pour l’instant !"

nicolas D. (4/5)

Q&A