Přejít na informace o produktu
1 z 5
FIZIK

FIZIK ARIONE R3 REGULAR Sedlo Kium Rails Black

Sedlo FIZIK Arione R3 má zcela plochý, velmi dlouhý profil (300 mm), který je vhodný pro jezdce s výbornou ohebností páteře. Lehké sedlo Arione... Přečtěte si více
Obvyklá cena 99,99 €
Obvyklá cena Propagační cena 99,99 €
Zobrazit všechny podrobnosti

Popis

Sedlo FIZIK Arione R3 má zcela plochý, velmi dlouhý profil (300 mm), který je vhodný pro jezdce s výbornou ohebností páteře.

Lehké sedlo Arione R3 je vybaveno kolejnicemi ze slitiny Kium a skořepinou z kompozitního materiálu na bázi skelných vláken, která obsahuje technologii Wing Flex, jež poskytuje dodatečnou flexibilitu v místech, kde se stehna při šlapání dotýkají sedla.

Ref: 7967891718310

Nejdůležitější informace

Lehkost; pružnost; profil "Snake", vhodný pro nejpružnější cyklisty.

Technické informace

Středový kanál: Bez Rozměry kolejnice: 7 mm Tvar kolejnice: Kulatá Šířka sedla: 126 mm Délka sedla: 304 mm Materiál kolejnice: Kovová slitina Profil sedla: Plochý Skořepina: Kompozit (sklolaminát) a nylon Wing Flex; Potah Microtex; Model kompatibilní se systémem "Clip integrated" Fi'zi:k, pro instalaci brašny nebo osvětlení; Hmotnost (Probikeshop): 205 g.

Informace o ceně

*Dodavatelem doporučená maloobchodní cena v únoru 2024

Overall rating: 4.4444447 / 5 from 9 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

"Ma" selle pour être au top

"Selle achetée pour remplacer une . . . Arione R3 dont la coque avait fini par fissurer après plus de 35000km. . . Rien à redire, c'est une selle que je trouve particulièrement confortable et que j'utilise sur tout mes vélos (endurance, fitness et gravel). J'ai mis du temps à trouver une selle qui me convienne, tant qu'elle sera au catalogue je n'en changerai pas ;)"

Olivier L. (5/5)

R3

"Selle bien ferme. Rien ne bouge. Et étonnamment très confortable (pour mon anatomie)."

Ironpat06 (5/5)

Selle FIZIK Arione R3

"Habitué à cette marque, je suis très satisfait de mon achat, rendement, look, confort."

Chrisrich (5/5)

Bon callage

"Super selle. Je l'utilise depuis des années. Attention il faut être souple et dépend des sensations de chacun."

Jamesopac (5/5)

Pas pour tout le monde

"Un peu raide pour moi et pas facile de trouver son propre réglage en longitudinal"

Titi16 (3/5)

Préconisations de montage

"Bien suivre les préconisations de montage indiqués sur la notice. Notice assez succincte et avec une traduction incomplète."

Kris (5/5)

Selle très dure, pas du tout confortable

"Selle pas du tout confortable, je ne suis pas allé au bout de la sortie prévue; échauffement important au niveau périnée ; j'ai dû la renvoyer."

Jpbasso (3/5)

Beau produit

"C'est une selle qui semble un peu dure ,mais au fil des kilomètres le confort devient royal,et pourtant je fais 85 kgs, de plus on y trouve toujours la bonne position,car elle est longue. Très satisfait de ce produit et de la qualité du service."

Christ53 (5/5)

selle confortable et légère pour sa catégorie.

"Selle de très bonne facture, confortable et solide."

Fdeuxm (4/5)

Q&A